2014. július 19., szombat

12.rész Ennél jobb nem is lehetne ez a nap.. 2/2

Sziasztok!! Megjöttem...
Na az van.. hogy azért nem volt rész mert nem voltam itt suli vége óta csak 3 napra szóval...elnézést. Még megpróbálok egy részt hozni mielőtt megint elmegyek. :/ Mint látjátok új desing van amit még egyszer köszönök. <3 Nektek hogy telik a szünet? Remélem fantasztikusan. :D Várom a pipákat komikat, feliratkozókat <3
Remélem ez a rész is tetszeni fog! Köszönöm a sok komit, meg a pipákat!! <3
 
ui:Nézzétek el nekekm a helyesírási hibákat este 11 után már túl fáradt vagyok majd kijavítom :/
 
 
*Becca szemszöge*
 
 
 
-Jó, oké, elég lesz a sminkből! Em ne nyúlj a hajamhoz! Áááá ez nem jó! Izzadok! Szomjas vagyok! Oké elég hagyjatok!!-így komunikáltam Sophival és Emmával az utolsó 10 percen. Mind a ketten megizzadtak velem. Fél órán keresztül csinálta Em a sminkemet.. amiből nem látszik semmi, mivel ez a nőszemély természetesre akarta csinálni, így természetesen nem látszik semmi.
-Oké. Szerintem kész vagy! Na mars lefelé, és aztán ügyesen!-öleltek meg mindketten.
-Oké köszi, sziasztok!-dobtam feléjük egy puszit, majd hangosan letrappoltam a lépcsőm. Mivel Harry még nem szándékozta letolni a hátsófertáját, ezért lehuppantam a kanapéra.
Kb egy perce bambulhattam ki a fejemből, mikor megérkezett Harry.
-Szia. Régóta ülsz itt?-kérdezte.
-Igen már vagy 15 perce.-hazudtam. Azt akartam, hogy érezze nem vagyok könnyű eset.
-Akkor indulhatunk?
-Persze.-majd elindultunk a kocsik felé-Figyu..mi lenne ha..
-Nem.-vágta rá.
-Meg sem vártad míg elmondom.-háborodtam fel szerintem jogosan.
-Nem. De tudom, hogy azt akartad kérdezni, hogy vezethetsz-e.-mosolygott rám, majd beült a vezetőülésre.
-De miért?-nyafogtam.
-Gondolom együtt szereztétek meg a jogsit, nem?
-Igen.-vágtam rá. Általában sok mindent csináltunk együtt.
-Na legyen ez a válasz.-nevett.
Én már csak azt vettem észre, hogy a vitatkozásunk közben elindultunk. A mellettünk lévő kilátás kezdett egyre gyorsabban elhaladni mellettünk, mi pedig csak gyorsultunk. Teljesen lehúztam az ablakot. Kezemet lefektettem a párkányra, majd ráhajtottam a fejemet. Élveztem ahogy a szél cirógatja az arcomat, a hajamat. Olyan szabadság érzés fogott el. Míg kocsikáztunk, elgondolkodtam. Itt ülök Harry Styles-sal egy kocsiban, és éppen megyünk egy ismerkedésnek elnevezett program keretében valahova. Ismerem a One Directiont...a legjobb barátnőm uncsija az 1D dobosa.. Komolyan hova kerültem?
-Megérkeztünk.-törte meg a csendet a mellettem ülő göndör hajú fiú...akit valamilyen szinten szeretek.
-Ahha. És hova?-flegmáztam.
-Fordulj meg.-nevetett fel, majd kiszállt a kocsiból.
Követtem példáját majd megfordultam a tengelyem körül.
-Atya Úr Isten!-tátottam el a számat.
-Á szólíts csak Harry-nek.-mosolygott szemtelenül a hang tulajdonosa.
-Oh..Styles..-forgattam meg a szemeimet, majd elindultam a vidámpark felé.
Feltűnt, hogy hiányzik valami. Valami ami egy vidámparkban nélkülözhetetlen... Ohh persze. A Tömeg. Rá is kérdeztem.
-Figyelj.. Hogy hogy nincs itt tömeg. Elvégre ez egy vidámpark. Nem?
-Hát..öhm.. lehet azért nincs itt tömeg mivel kibéreltem erre az alkalomra a vidámparkot. Remélem nem baj... Csak tudod meg akartam adni a modjat ennek az ismerkedésnek..és úgy gondoltam, hogy igy nyugi lesz.
-Fuh.. igazából, még senki sem bérelt ki nekem vidámparkot, csak hogy megismerjen...mindjuk lehet azért mert még egyik pasim sem volt milliomos. És ez tényleg nagyon kedves.-mindtam mosolygva. Oda sétáltam hozzá, majd nyomtam egy puszit az arcára, mire Ő csak elégedetten mosolygott.
-Nah.. Mrs. Styles. Indulhatunk?-karoltam belé.
- Természetesen Ms. Smith. Erre parancsoljan.
Makd bevezetett a kapun, és nézegettük a bódékat. Szinte mindegyiknél megálltunk. Bár elég furcsa volt, hogy mindegyiknél, a kedves, bár néha idegbeteg eladók helyett, hatalmas hústornyok álltak.
Nagyon sokat beszélgettünk Harryvel. Egy csomó mindent megtudtam róla. Az ilyen legalapabb dolgokat tudtam, hogy hány éves, van egy testvére...stb. De ezen kivül megtudtam, hogy mi a kedvenc színe, vagy mit jelent neki ez az egész "világuralom".
Én is nagyon sokat beszéltem magamról. Szó esett Emmáról is. Hogy hogyan viselte a szülei halálát. Joshról is, hogy mennyit segített Emmának.
-Tényleg. Azt szerettem volna kérdezni, hogy hogyan ismerkedtetek meg Emmával. Szabad tudnom?-Harry nagyon udvarias volt. Semmit nem erőltetett. Csak az mondtam amit akartam.
-Persze. Igazából, már nagyon nagyon régóta ismerjük egymást. Egy osztályba jártunk általánosban. Ott igazából, nem nagyon volt kapcsolatunk a másikkal. Ilyen haver szinten voltunk. Ismertük egymást. Aztán mikor gimibe mentünk. Oda is egy osztályba kerültünk. Igy mivel nem ismertünk mást, biztos pontként egymásra támaszkodtunk. Aztán a barátságunk egyre ersebb lett. És most ott járunk, hogy együtt élünk Londonban, aztán ha minden jol megy, következő évtől pedig mind a ketten továbbtanulunk. Ő a sminkmesterszakon, én pedig stylist szakon.-meséltem.
-Ez aztán az igazi barátság. És egy suliban fogtok tanulni? Vagy egy két külön?
-Ez egy iskolában van. Ti mikor is mentek tovább turnézni?
-Ma van hétfő 29.-e, és múlthéten szerdán jottünk, 24-én Emma szülinapján. Akkor jövőhéten szerdán megyünk. És szeptember közepe felé jövünk haza.
-Uhh az jó hosszú idő.-szomorodtam el.
-Hát igen. És nektek meddig tart ez a szak?
-Egy év. Igazából, ez nem is suliban van. Inkább nevezném kurzusnak, ahol gyakorolsz. A végén pedig kapsz papírt. Arany, ezüst meg bronz minősítés van. Mindenkit minősítenek. Ez nagyon sokat szamít az elhelyezkedésben.-magyaráztam.
-Értem. Ez logikus.-bólogatott.
Tovább sétáltunk és élveztük egymás társaságát. Egyszer csak megláttam azt a bódét, amit már nagyon régen nem láttam. Elkezdtem mosolyogni mint egy vadalma és Harry felé fordultam, mire Ő elég fura arccal nézett rám.
-Minden rendben?-kérdezte.
-A legnagyobb rendben. Játszál velem egy menetet ott?-mutattam a kis házfelé.
-Persze miért ne?
Megfogtam a kezét és szó szerint elráncigáltam odáig.
Ez a másik nagy kedvencem a hullámvasút mellett. Az a lényege, hogy van egy pisztojod tele vízzel, és veled szembe meg van egy bohócfej. A bohócnak lyukas a szája, és a feje tetején vagy egy lufi. Azt kell megtölteni vízzel, úgy hogy folyamatosan a bohóc szájába kell lőni a vizet. Minderre 1 perce van az embernek. Szerintem ezt a játékot Harry is ismerte, mert elmosolyodott.
-Úgy is legyőzlek- mondtam
-Csak reménykedj. Tudod, nekem nagyon jó a célérzékem...
Mosolygott perverzül Harry.
-Oké, oké, értem, hogy még ovis korodba sem pisiltél a WC mellé, de kezdhetnénk már?!-forgattam a szemeimet.
-Aha. 3,2,1...
És elkezdtük lőni a vizet. Nekem hamarabb megtelt a lufi mint partneremnek. Igy én győztem. A magy szekrény aki ott állt, ide adta nekem a legnagyobb macit, ami kb. majdnem akkora volt mint én. Harry megfogta az egyik kezét én meg a másikat és elindultunk a hullámvasúthoz.
-Figyelj. Fogadjunk.
-Oke.-egyeztem bele.
-Ha te nyersz, akkor megszivathatsz egyszer felelsz vagy merszben. Ha én nyerek, akkor megmondod, hogy milyen fehérnemű van rajtad.-mosolygott huncutul.
-Rendben. És mit kell csinálni?-néztem rá.
-Melyikünk marad fenn tovább a hullámvasúton.
-Oké. De előtte kajáljunk...úgy izgalmasabb.-nevettem, majd húztam a kajásbódékhoz.
evés közben, muszáj volt meglérdeznem, mert nem bírtam tovább.
-Harry...nkeed tényleg ennyire tetszek..hogy ha vesztesz akkor megszivathatlak egy üvegezésben? Mert én még Emmának sem engedneém meg ezt..
-Igen. Ennyire tetszel.-válaszolta szemrebbeneés nélkül. Persze én teljesen elpirultam a válaszára. Annyira édes.
-Olyan aranyos vagy mikor elpirulsz. És nincs annál nagyobb öröm, hogy tudom, hogy miattam van.-mosolygott, majd megfogta a kezemet, és adott rá egy puszit.
Komolyan..nem értem hogfy lehet valaki rám ilyen hatással pár nap után. A szívem dörömböl, izzadok. Ilyen nem lehet.
-Aranyos vagy.-nyögtem ki nagy nehezen.
Degeszre ettük magunkat, majd jöhetett a játszma. Felültünk a hullámvasútra, és az elindult.
Igazából nem gondoltam, hogy ez ilyen nagy. Eléggé összerázta, már az első kör a gyomromat. De nem akartam kimutatni mennyire hányingerem van, mert akkor Harry elbízná magát, és azt nem szeretném.
Szerintrem már a 23-ik körnél jártunk, amikor már nem bírtam tovább. De ha jól láttam Harrynek is elkezdett zöldölni a feje. Abban a pillanatban nem érdekelt a fogadásunk, nem érdekelt, hogy Harry megtudja, milyen a fehérneműm. Csaak le akartam száálni. Ahogy végelett a körnek, azonnal kikapcsoltam magamat, és rohantam a WC felé. Kicsaptam az ajtót, és az ülőke felé görnyedtem. De persze nem jött semmi. Komolyan..most szórakozik velem a testem??!! A semmiért szálltam ki??!! Hát már úgy is mindegy. Lelkiekben felkészültem Hazza cikizésére. Kiléptem a fülkéből, és vissza indultam a hullámvasúthoz. De az még mindig ott állt, és már nem ült benne semmi. Leültem a lépcsőre és vártam. Vártam, hogy történjen valami. Remélem azért nem hagyott itt.
Úgy 10 perce ülhettem a lépcsőn, mikor megláttam az ismerős göndör fürtöket hordó fiút.
-Hát te hol voltál?-vontam kérdőre.
-Én..én utánad mentem, hogy nincs-e semmi bajod, de én sem bírtam, így meglátogattam a mellékhelyiséget.
-Szóval akkor ha jól értem, egyikünk sem nyert. EZAZ!!-ugráltam, mint egy bolond.
-Hát ha úgy vesszük tényleg nem...de te hamarabb leszálltál..szóval milyen a fehérneműd?-vigyorgott.
-Álmodozz Harold. Egyszer talán megtudod.-húztam végig ujjamat kezén, mikor elmentem mellette. Éreztem ahogy beleborzong érintésembe, és valahogyan büszkeséggel töltött el. Végül is nem minden lány érintésébe remeg bele HARRY STYLES!!!!
-Nah megyünk haza?-kérdeztem.
-Ahha persze. Gyere.-mellémlépett majd elindultunk. Én hirtelen felindulásból megfogtam a kezét és összekulcsoltam az ujjainkat.
Eléggé meglepphette, mivel nagy szemekkel rámnézett, majd elmosolyodott. Visszaértünk a kocsihoz, majd kinyitotta nekem az ajtót én pedig beültem és bekapcsoltam az övemet. Ő beszállt a másik oldalon. Épp felé akartam fordulni, hogy megköszönjem ezt a mai napot.
 
Hirtelen szembe találtam magamat két nagy zöld szemmel. Teljesen megbabonázott. Először Ő is a szembe nézett, majd az ajkaimra tévedt a tekintete. Aztán megint a szemembe nézett. Annyira csábító volt. Elkezdett közeledni ajkaival. Ez egy csodás nap csodás befejezése....................lett volna de észbekaptam, és az ujjamat hozzányomtam szájához. Értetlenül nézett rám, de elhúzódott.
-Ugye nem gondoltad komolyan, hogy megcsókollak miután hánytál??!!
-Hát..de.-vakargatta meg tarkóját.
-Nyugi csak hülyülök-nvettem- De akkor se mertj megcsókolni.
Az egész hazafele utat végigröhögtük. Annyira jól érzem magamat a társaságában.
-Köszönöm szépen ezt a csodás napot.-mosolyogtam, majd megszántam és adtam az arcára puszit.
-Semmiség. Nagyon jól éreztem magamat veled.
-Én is veled. Majd megismételhetnénk valamikor.
-Persze. De az már éehetne randi is.-mosolygott Harry és beharapta az ajkát. Annyira aranyos, nem lehet neki ellenállni.
 -Benne vagyok.-bólogattam.
Ennél jobb nem is lehetne ez a nap...
 

7 megjegyzés:

  1. Jujjjj nagyon szupiii lett :))))

    VálaszTörlés
  2. Annyira jó, hogy két szerelmi történetet írsz le egy blogban. :) nagyon jó lett az új rész :)

    VálaszTörlés
  3. Koszonom szepen <3 ohhh.. :D probalkozok

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jooo lett!*__* siess a kovivel!!:3

    VálaszTörlés
  5. nagyon köszönöm <3 és megpróbűlok sietni vele de hétfőtől elémegyek 2 hétre szóval nem tudom, megpróbálom előtte megírni :)

    VálaszTörlés